Thursday 14 July 2016

PROMOSI SHAKLEE JULAI 2016

Assalamualaikum

Salam sayang semua.


Rasanya belum terlambat lagi saya nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada anda semua, raya sebulan kan hehe. And belum terlewat lagi saya nak war-warkan promosi produk shaklee bagi bulan julai 2016 ni. 

Bagi yang belum tau, bulan julai 2016 ni promosi vivix shaklee dan vitalea for kids. Kenapa kena beli time promo? Sebab kalo beli time promo harganya berbalo-baloi tau. meh kita tengok kat bawah produk promo .



Yang ni promosi beli 6 percuma 1, saya ulang beli 6 percuma 1. Nampak macam banyak kan? sebenarnya tak, anda boleh kongsi beli dgn family anda ataupun beli dan buat simpanan stok . Dapat percuma sebotol lagi :) 



Kalo rasa banyak sangat nak beli 6, boleh beli twin pack ni. Beli dua diskaun 5%. berbalo-baloi kan. saya sendiri pon suka kalo ade promosi dan diskaun.. anda?




Last but not least, vitamin untuk kanak-kanak. Bukan kita je perlukan vitamin, anak-anak pon perlukan. Yang ni didatangkan dalam perasa anggur. trust me your kids will love it!


Panjang bebel saya ni kan. .. Untuk membuat pesanan atau sebarang pertanyaan boleh hubungi saya, ana ditalian 012-5932706.





0 comments: