Thursday 18 June 2015

Pengedar shaklee berdekatan ipoh dan tanjung malim

Assalamualaikum.. Hai semua.. First of all saya nak wish Salam Ramadhan kepada yang beragama islam. Semoga ramadhan kali ni lebih bermakna untuk kita semua ya. kali ni entry simple aje , saya nak perkenalkan distributor shaklee area ipoh dan juga tanjung malim. 


PENGEDAR SHAKLEE AREA IPOH


Haa, yang cantik molek gojes ni kakak sepupu saya mesra dengan panggillan kak sue. Id shaklee nya 1120131, bekerja di carsem (famouse tau kilang ni hehe) rumahnya pula di silibin. Jadi bagi anda yang tinggal berdekatan yang mahu dapatkan produk shaklee boleh hubungi beliau di talian 012-5509726 atau di fb : susilawati sue ye.



PENGEDAR SHAKLEE AREA TANJUNG MALIM


Yang ini pula my best friend a.k.a my bff namanya mesra dipanggl nor. Id shaklee 995971, fulltime housewife dengan 3 orang cahaya mata. Bagi yang berada di sekitar tanjung malim boleh hubungi beliau untuk dapatkan produk shaklee ye.. Fb nye: nor meor dan hotline 019-7291491.



YOUR TRUSTED DISTRIBUTOR

Yang terlebih manis ni saya hehe. pengedar anda id:908559 hotline 012-5932706.. Selain pos seluruh malaysia, area COD saya adalah seperti berikut:

-ipoh
-bandar perda

for more info boleh (klik sini ) details tentang your trusted distributor ni hehe..


ok la, sebelum berpisah jom saya kongsikan artikel yang bermanfaat untuk bulan ramadhan ini ye (klik sini).. selamat berpuasa :)


2 comments: